Payroll Team Leader

Odświeżone: Czwartek, 26 Wrzesień, 2024  15:43

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Finanse / Księgowość
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Płaca brutto min.:10000 zł
  • Płaca brutto max.:12000 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Human4Human Recruitment

Opis oferty pracy

Jeśli marzysz o pracy w rozwijającym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! Nasz Partner zapewni Ci realne wsparcie nie tylko w czasie wdrożenia, ale także zainwestuje w rozwój kompetencji kierowniczych, abyś mógł/mogła zarządzać z sukcesem zespołem kadrowo-płacowym:

Payroll Team Leader

Czym będziesz się zajmować:

- Bieżące naliczanie wynagrodzeń dla pracowników agencji pracy tymczasowej (w 90% są to umowy zlecenie) oraz klientów outsourcingowych,
- Zbudowanie nowego departamentu outsourcingu kadrowo-płacowego dla klientów Agencji,
- Skrupulatne prowadzenie rozliczeń płacowych oraz przygotowywanie zestawień dla klientów Agencji,
- Współpraca z urzędami, szczególnie z ZUS,
- Budowa nowej gałęzi usług outsourcingu kadrowo-płacowego dla klientów Agencji,
- Wsparcie Głównej Kadrowej w codziennych zadaniach,
- Zarządzanie zespołem kadrowo-płacowym (obecnie 3 osoby) w zastępstwie Głównej Kadrowej, a w przyszłości w pełnym zakresie.

Cel stanowiska:

1 miesiąc: Zapoznanie się ze strukturą firmy oraz przejęcie odpowiedzialności za część klientów.
3 miesiące: Wprowadzenie nowego typu usług outsourcingu kadrowo-płacowego oraz pozyskanie nowych klientów.
6 miesięcy: Przedstawienie pomysłów na optymalizację pracy w zespole kadrowo-płacowym oraz poszerzenie zespołu.
12 miesięcy: Wdrożenie nowych pomysłów na poprawę przepływu pracy oraz rozpoczęcie pozyskiwania kompetencji kierowniczych w ramach planu sukcesji wewnętrznej.

Czego oczekujemy:

- Wykształcenia ekonomicznego,
- Min. 8-letniego doświadczenia na stanowisku kadr i płac,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, ZUS lub agencji pracy,
- Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy oraz naliczania wynagrodzeń, szczególnie dla umów zleceń,
- Praktycznej umiejętności naliczania PFRON,
- Ponadprzeciętnych umiejętności zarządzania czasem własnym, terminowości oraz skrupulatności,
- Umiejętności priorytetyzacji zadań i odporności na chwilowe spiętrzenie zadań, szczególnie przed ważnymi terminami rozliczeń wynagrodzeń,
- Proaktywności w optymalizacji istniejących procesów oraz otwartość na nowe propozycje w pracy kadrowo-płacowej,
- Bardzo dobrej znajomości Excel,
- Ponadprzeciętnych umiejętności komunikacji ze szczególną otwartością na drugiego człowieka i chęcią udzielania pomocy koleżankom w zespole,
- Posiadania prawa jazdy kat. B,
- Nie wymagamy znajomości języków obcych, ale jeśli znasz j. angielski, rosyjski lub hiszpański, to będzie do duży atut.

Co możemy Ci zaoferować:

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem na poziomie ok. 10.000 zł brutto plus premie,
- Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe, premie roczne oraz bonus świąteczny, bony zakupowe, możliwość zdobycia tytułu Najlepszego Pracownika Roku z wysoką nagrodą pieniężną,
- Narzędzie pracy na co dzień (komputer, komfortowy ekran, samochód służbowy po okresie wdrożenia,
- Szkolenia stacjonarne 1-2 razy w roku oraz nieograniczony dostęp do szkoleń online,
- Realną możliwość na awans na stanowisko Głównej Kadrowej/Kierownika Działu Kadr i Płac oraz pełne wsparcie Zarządu w tym procesie,
- Wsparcie doświadczonej Głównej Kadrowej w czasie wdrożenia,
- Dedykowane systemy oraz Kadrowe zajmujące się mniej skomplikowanymi zadaniami tak, aby pozostawić Tobie większą autonomię w rozwiązywaniu problemów z klientami,
- Niekorporacyjna atmosfera pracy w agencji pracy tymczasowej o blisko 20-letniej historii, doskonałej kondycji finansowej i przyjaznej atmosferze (osobiście potwierdzone przez Human4Human!),
- Przepiękne, nowoczesne biuro w Piasecznie z dogodnym dojazdem i miejscami parkingowymi,
- Kameralny zespół ponad 20 osób pracujących w różnych lokalizacjach,
- Elastyczne podejście do realizowanych godzin, choć nie ma możliwości pracy zdalnej ze względu m.in. na konieczność stałego nadzoru nad zespołem,
- Praca od poniedziałku do piątku, bez nadgodzin.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Piaseczno w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Finanse / Księgowość

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków